Iğdır Valiliği
Iğdır Valiliği
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü
Iğdır Valiliği
Iğdır Valiliği

İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ ÇALIŞAN MEMNUNİYETİNİ ALGILAMA ANKETİ SONUÇLANDI

06 Şubat 2014
İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ ÇALIŞAN MEMNUNİYETİNİ ALGILAMA ANKETİ SONUÇLANDI

 

 

ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ ALGILAMA ANKETİ 

RAPOR SONUÇLARI

 

1. GİRİŞ

Kurumumuzda çalışan personele İl Müdürlüğümüz tarafından düzenlenen çalışan memnuniyetini ölçmek amacıyla anket çalışması yapılmıştır. Bu çalışma ile personellerimizin memnuniyetini algılama ve eksiklikleri giderme hedeflenmiştir. Bu anket çalışmasına “46”  kişi katılmış, düşünceleri sorulmuş ve anket formu tanzim edilmiştir.

2. ANKET DEĞERLENDİRMELERİ

·    Ankete katılan personellerimizin yaşları oranlandığında;

 (18-24) Yaş grubu %2,27

 (25-34) Yaş grubu %54,55

 (35-44) Yaş grubu %25,00

 (45-54) Yaş grubu %13,64

 (55-65) Yaş grubu %4,55 sonucuna ulaşılmıştır.

·   Katılımcıların eğitim durumlarını araştırmak amacıyla sorulan soruya katılımcıların %4,44’ü İlköğretim, %6,67’si Lise, %31,11’i Ön lisans, %57,78’i Lisans mezunu olduklarını belirtmişlerdir.

·         Katılımcıların İl Müdürlüğümüzdeki hizmet süreleri Değerlendirildiğinde;

(0-5) Yıl arası %60,00

(6-10) Yıl arası %17,78

(11-15) Yıl arası %8,89

(16-20) Yıl arası %4,44

(21+) Yıl arası %8,89 sonucuna ulaşılmıştır.

·       Katılımcıların İl Müdürlüğümüzdeki “Hizmet sınıflarına bakıldığında %20,00 Genel idari hizmet sınıfı, %68,89 Teknik hizmet sınıfı, %11,11 Diğer sınıfını” kapsar şekilde belirlenmiştir.

·    Ankette sorulan “Oda, Wc, Kat ve Çay Ocağı Temizliğinden Memnun musunuz?” sorusuna katılımcıların %42,22’si 3 puan vererek memnun, %37,78’i 2 puan vererek idare eder, %20,00 ise 1 puan vererek memnun olmadıklarını belirtmişlerdir.

·     Ankette sorulan “Oturur Durumda İken Çalışma Ortamı Isısından Memnun musunuz?” sorusuna katılımcıların %80’ni 3 puan vererek memnun, %15,56’sı 2 puan vererek idare eder, %4,44’ü 1 puan vererek memnun olmadıklarını belirtmişlerdir.

·      Ankette sorulan “Şube Müdürünüz ve İl Müdür Yardımcısının Personel İletişiminden Memnun musunuz?” sorusuna katılımcıların %77,78’i 3 puan vererek memnun, %15,56’sı 2 puan vererek idare eder, %6,67’si 1 puan vererek memnun olmadıklarını belirtmişlerdir.

·    Ankette sorulan “Göreve Giderken Araç Temini Yapılıyor mu?” sorusuna katılımcıların %64,29’u 3 puan vererek memnun, %28,57’si 2 puan vererek idare eder, %7,14’ü 1 puan vererek memnun olmadıklarını belirtmişlerdir.

·     Ankette sorulan “Uygun Görevlendirme Yapılıyor mu?” sorusuna katılımcıların %46,15’i 3 puan vererek memnun, %46,15’i 2 puan vererek idare eder, %7,69’u 1 puan vererek memnun olmadıklarını belirtmişlerdir.

·    Ankette sorulan “Çalışma Ortamınızda Bulunan Ofis Malzemeleriniz İhtiyaçlarınızı Karşılıyor mu?” sorusuna katılımcıların %53,33’ü 3 puan vererek memnun, %28,89’u 2 puan vererek idare eder, %17,78’i 1 puan vererek memnun olmadıklarını belirtmişlerdir.

·   Ankette sorulan “Kurumumuzun Eğitim Hizmetinden Memnun musunuz?” sorusuna katılımcıların %38,10’u 3 puan vererek memnun, %42,86’sı 2 puan vererek idare eder, %19,05’i 1 puan vererek memnun olmadıklarını belirtmişlerdir.

·    Ankette sorulan “Kurumumuza Katkı Sağlayacağını Düşündüğünüz Mesleki Bilginiz Dışında Özel Bilgi, Yetenek Vb. Beceriniz Var mı? Varsa Neler?” sorusuna katılımcıların %2,17’si var cevabını vermiştir.

·       Ankette sorulan “Kurumsal Görevlerinizde Kendinizi Bilgi Ve Tecrübe Olarak Yeterli Buluyor Musunuz?” sorusuna katılımcıların %57,78’i 3 puan vererek yeterli, %40,00 2 puan vererek idare eder, %2,22’si 1 puan vererek yetersiz olduklarını belirtmişlerdir.

·    Ankette sorulan “Odanızın Yerleşimi Ve Oda Arkadaşlarınızdan Memnun musunuz?” sorusuna katılımcıların %86,67’si 3 puan vererek memnun, %13,33 2 puan vererek idare eder, olduğunu belirtmişlerdir. Memnun olmayan sayısı %0’dır.

·        Ankette sorulan “İl Müdürüne İhtiyaç Durumunda Rahatlıkla Ulaşabiliyor musunuz?” sorusuna katılımcıların %70,45’i 3 puan vererek rahatlıkla ulaşabiliyoruz, %13,33’ü 2 puan vererek idare eder, cevabını vermiştir. İl Müdürüne ulaşamıyoruz diyenlerin oranı %0’dır.

3. SONUÇ VE ÖNERİLER

 

·     Temizlik hizmetlerinden memnun olmayan %20’lik orana istinaden yapılan çalışma ile gerekçeleri araştırılmış, düzeltici/önleyici faaliyet çalışmalarına başlanmıştır.

 

·         Göreve giderken araç temininde gözlemlenen %7,14’lük memnuniyetsizliğe istinaden araç planlama çalışmaları yapılmıştır.

 

·    Ofis malzemelerindeki eksiklikler tespit edilmiş ve %17,78’lik memnuniyetsizliğe sebep olan ofis malzemeleri eksikliğini (zımba, delgeç, ataç vb.) gidermek üzere gerekli çalışmalar başlatılmıştır.

 

·   Ayrıca 03.02.2014 itibari ile yemekhane hizmete girmiştir. Çay ocağı ihale süreci devam etmektedir. Mesai saatleri dışında personelimizin faydalanması amacı ile sportif faaliyetlere destek olacak ekipmanların teminine başlanmıştır.

 

 

 



Facebook’ta Paylaş Twitter’da Paylaş Google Plus’da Paylaş Yazdır